Kalimah Allah – Huraian Allahyarham Al Hafiz Professor Dato’ Dr. Harun Din Al-Haj

Mahaguru58+Prof.Dato Dr. Harun Din 

Sekali lagi, kemuliaan Kalimah Allah, nama Tuhan Maha Pencipta kita dan sekelian isi alam semesta ini di perlekehkan pihak Kaffirin Laknatullah yang menuntut supaya mereka di beri ruang untuk menamakan sembahan tahyul mereka dengan nama Allah, kononnya itu adalah hak samarata mereka dari segi perundangan sekular negara ini.
Mahkamah perundangan sivil ciptaan manusia seribu dua tahun ini mengambil jalan mudah membuka ruang bagi ahlul Narr al Jahannam untuk melabelkan sembahan tahyul mereka dengan nama yang sama dengan Ismul Allah yang Maha Suci, Na’uzubillah hi min zalik!!!
Amat menghairankan bagi diriku ini menyaksikan betapa lemahnya golongan manusia yang berkulit sebagai muslim tetapi intipati diri mereka adalah bagaikan hampas, tiada berisi kemuliaan Iman yang hakiki terhadap Allahu Rabbul Alamin.
Dibiarkan kuffar yang tak seberapa ramai, mencemar kesucian Ismul Allah dengan menamakan tahyul sembahan mereka serupa dengan sebutan nama Allah nan Maha Suci.
Ada pula beberapa Dajjal Laknatullah yang menyamar sebagai orang Islam sanggup bersekongkol dengan kaum Kaffirin Laknatullah ini, untuk menerima keputusan penghakiman maha terkhilaf baru baru ini dengan rasional pemikiran liberal mereka.
Sesungguhnya ini adalah satu pengkhianatan teramat besar oleh setiap laknatullah yang bertanggungjawab kepada keadaan terkini. Ada pula gertakan dan amaran terhadap umat Islam dari menunjukkan rasa atau membantah terhadap kemungkaran teramat dahsyat ini!
Sesungguhnya yang menggertak itu sendiri tak sadar diri bahawa ia juga sedang hidup dan bernyawa, bernafas ke saat ini atas Ehsan Allah! Bila bila saja, Malaikatul Maut boleh sahaja datang mencabut nyawa nya tanpa terawal barang sedetik atau terlewat barang sesaat!!!
Qullu Nafsin Iza Iqatul Maut! Bawa bawa beringat lah, ya!

Author: MAHAGURU58

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *